2010. június 19., szombat

Évadzáró

Hogyan búcsúzol el valakitől, akiről tudod, hogy még fogod látni, de már nem lesztek úgy, hiába minden érzelem/vonzalom?
Ma furcsa dolog történt... S bejött reggel miközben reggeliztem. Beszélgettünk, aztán csókolóztunk is közben, végül minden korábbi elvemet feladva szeretkeztünk. Ilyen nagy orgazmusom talán még sosem volt. Annyira ideális volt a helyzet. Utána is összebújtunk, majd fürdés után filmeztünk, bújtunk, csókolóztunk, elvoltunk. Hihetetlen, hogy ilyen "laboratóriumi" körülmények között - egy átlagos hétköznap inkább jövés-menésből áll, nincs ennyi időnk egymásra - mennyire jól működünk. Délután elsírtam magam. Itt volt minden a kezeim között, amit akarok, mert ő tényleg szeret és elfogad úgy, ahogy vagyok, mi több szeret így, ahogy vagyok, de a körülmények elszakítanak. Jövőhéten mindketten hazaköltözünk, nagyjából 300 km lesz közöttünk. Talán nem is bánom, mert így egy szép emlékünk marad a másikról, de ha ilyen formában fenn tudnánk tartani ezt a dolgot, vele boldog lennék, tudom (most kiveszem a kezem a biliből...).
Úgy éreztem magam egész nap, mintha egy sorozat évadzárójában lennénk, ahol a nézők megkapják, hogy végre összejövünk, de hogy fájjon is, abban a tudatban kell töltenünk a napot, hogy csak ennyi adatott.
Ugyanakkor ott van az is, hogy TUDOM, hogy a valóságban nem működünk, így mondtam neki, hogy nehogy várjon rám a nyáron, inkább élvezze ki a bulikat. Meg a mai napig meggyőződésem volt, hogy nem passzolunk.Szóval maradok ennél az objektív véleménynél és a mai napot pedig az emlékeim legszebb csokrában fogom őrizni.
Hiszen ott van a másik dolog is drága barátommal. Tegnap költözött ő is, egy haverjával segítettünk csomagolni. Kidöglöttünk, mindhárman kidőltünk DB ágyán. Valahogy összetalálkozott a szánk, aztán egyre több csókot váltottunk. Szerencsére a haver vette a lapot és magunkra hagyott. Nem akartam lefeküdni vele, mert az sok mindent összekuszált volna, ugyanis exek is vagyunk, így a végén ő kézimunkát kapott én meg egy sörösüveg szilánkot a lábujjamba.
Egy 10es skálán mekkora b.i.t.c.h. vagyok ezek után???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése